czwartek, 12 grudnia 2013

Zjedz pysznie, różnorodnie i bez brudzenia rączek – zadzwoń po catering!

Kiedy zadzwoniła do mnie siostra z przypomnieniem o urodzinach mojego męża , po raz wtóry plułam sobie w brodę, że nie notuję nic w kalendarzu! W spożywczaku nie byłam, w mieszkaniu bałagan, a ja spędzę następną godzinę w drodze z pracy. Zamówienie pizzy nie wchodzi w grę, bo przecież miało być oficjalnie… Dzisiaj nie będzie kompromitacji-pomyślałam i zadzwoniłam do Powozowni: http://www.powozownia.pl/menu-restauracji/ (za poleceniem koleżanki z pracy). Zamówiłam żeberka, spaghetti, sałatkę jarzynową i papryki faszerowane, na deser wzięłam jakieś 2 gatunki ciasta, a sama weszłam do sklepu po drodze z pracy i kupiłam dwie butle wina. Impreza była w 100% udana, a mój ukochany szczęśliwy! Z www- powozownia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz