sobota, 14 grudnia 2013

Klub malucha – rozwiązanie dla zapracowanych rodziców.

Mnóstwo kobiet stara się łączyć rolę mamy i pracownika z różnych przyczyn: pewien procent kobiet nie ma innego wyboru, inne po prostu lubią być aktywne zawodowo i nie chcą się zwalniać, nawet niedługo po porodzie – niestety tego typu sytuacja staje się przyczyną czasochłonnych poszukiwań najlepszej placówki, która zorganizuje czas naszemu dziecku w momencie,gdy same jesteśmy w pracy. Osobiście jestem mamą 2-letniej córeczki, jednocześnie pracuję na pełny etat – wiele godzin poszukwiałam odpowiedniej placówki dla mojej pociechy, ale nareszcie znalazłam rozwiązanie – klub malucha to najlepsze, co mogłam wybrać. Taki klub to dla dziecka wspaniała okazja, żeby pobawić się w innym niż dom miejscu, poznać rówieśników i zbudować pierwsze przyjaźnie, ale także żeby nauczyć się nowych umiejętności – wszystko pod czujnym okiem opiekunów, którzy dbają o bezpieczeństwo każdego dziecka. Jeżeli zastanawiasz się nad zapisaniem swojej pociechy do klubu malucha, kliknij również tu: przedszkole-jezyki.pl Źródło zdjęcia: www.befunky.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz